

Sjećate li se našeg nagradnog natječaja Discover my city kojeg smo održali u listopadu 2019. u sklopu Time to move kampanje? E, pa, ta aktivnost prepoznata je kao primjer dobre prakse u katalogu Eurodesk Awards!
Danas su nas razveselile dobre vijesti iz Bruxsellsa! Od ukupno 1.103 aktivnosti, koliko ih je organizirano u 31 zemlji Europe tijekom lanjske kampanje Time to move, naš nagradni natječaj Discover my city uvršten je u 50 najboljih projekata kataloga Eurodesk Awards.
S obzirom da je nova Time to move kampanja pred vratima, ovo će nam biti odličan vjetar u leđa za osmišljavanje novih kreativnih informativnih aktivnosti o mogućnostima za mobilnost.
Cilj natječaja Discover my city je bio informirati mlade osobe o mogućnostima mobilnosti koje im nudi Erasmus+ program te ojačati njihove digitalne kompetencije. Mi smo osmislili radionicu na kojoj su mlade osobe naučile trikove kako napraviti najbolju fotografiju te su istovremeno informirane o mogućnostima za mobilnost. Potom su za zadatak imali napraviti fotografiju kojom će najbolje predstaviti grad Rijeku te motivirati svoje vršnjake da prilikom prijave na iduću razmjenu mladih, volontiranje ili studiranje izaberu baš Rijeku.
Eurodesk mreža pokrenula je Eurodesk Awards 2011. godine kako bi promovirala aktivnosti svoje mreže te potakla svoje članove na osmišljavanje što zanimljivijih i korisnijih aktivnosti za svoje korisnike.