Istražimo zajedno svemir mogućnosti

Pridruži nam se na online konferenciji Crowddreaming: Youth Co-Create Digital Culture

9. ožujka 2021.

Crowddreaming projektni konzorcij vas poziva da se u četvrtak, 25. ožujka 2021, od 14:00 do 17:15 sati pridružite online konferenciji “Crowddreaming: Youth Co-Create Digital Culture”.

„Crowddreaming – mladi stvaraju digitalnu kulturu“ (CDDC) je Erasmus+ projekt koji je započeo u rujnu 2019. Cilj projekta je unaprijediti dobru praksu iz Italije u području valorizacije digitalne kulturne baštine kao sredstva za inkluzivnu edukaciju i promociju EU vrijednosti među mladim osobama. U posljednje dvije godine, razvili smo kurikulum i MOOT (Masivni otvoreni online tečaj) kako bismo educirali profesore u školama o tome kako koristiti Crowddreaming metodologiju u radu s učenicima. Rezultati primjene naše metodologije su „digitalne scene“ koji su razvili učenici diljem Europe koji složeni zajedno predstavljaju „Europski trg“, odnosno „Europa Square“.

Cilj online konferencije je predstaviti rezultate projekta. Ali ne samo to. Uvodom u konferenciju stručnjaci će sudionike potaknuti na razmišljanje o digitalnoj baštini i inovacijama, također će pružiti i mogućnost rasprave s predstavnicima različitih dionika (OCD-i, Europske komisije i Europskog parlamenta) o tome zašto nam je potrebna jača suradnja između kulturne baštine i obrazovnog sektora diljem Europe.

Konačno, imat ćete priliku istražiti Europa Square koji sadrži 80 digitalnih scena koje je kreiralo 80 grupa učenika pod mentorstvom njihovih učitelja iz Grčke, Hrvatske, Italije i Latvije. Kroz platformu je prikazano uspješno proširivanje i primjena Crowddreaming metodologije. Projektni partneri će predstaviti naučene lekcije i preporuke edukatorima i donositeljima odluka o tome kako koristiti Crowddreaming metodologiju kao sredstvo za inkluzivno obrazovanje i promicanje europskih vrijednosti među mladim osobama.

 

Prijaviti se možete ispunjavanjem prijavnice.

PROGRAM KONFERENCIJE:

14:00 – 14:15 – Otvaranje konferencije i pozdrav sudionicima

                                Achilles Kameas, predsjednik odbora, ALL DIGITAL

14:15 – 14:45 – Uvod

                               Kulturna baština i inovacije: Što nam donosi budućnost?

                               Matevž Straus, ID20

                               Virtualna realnost, kulturna baština i obrazovanje

                               Gunnar Liestøl, profesor, Odjel za medije i komunikacije Sveučilišta u Oslu

14:45 – 15:00 – Prezentacija CDDC preporuka za donositelje odluka

                               Borut Cink, koordinator projekta Crowddreaming, ALL DIGITAL aisbl

15:00 – 16:00 – Panel rasprava: Kulturna baština, obrazovanje i digitalizacija: Što je pred nama?

                  Romeo Franz, potpredsjednik Vijeća Europskog parlamenta za obrazovanje
                  i kulturu

                               Michael Teutsch, voditelj jedinice „Škole i višejezičnost“, Glavna uprava za
                               obrazovanje, mlade, sport i kulturu Europske komisije,  

                               Marianna Marcucci, duosnivačica, Invasioni Digitali

                               Brikena Xhomaqi, direktorica platforme za cjeloživotno učenje (LLLP)

                  Moderator: Altheo Valentini, generalni direktor, EGINA Slrl

16:00 – 16:15  Pauza za kavu

16:15 – 16:45 – Prezentacija rezultata projekta i predstavljanje Europskog trga

                             Paolo Russo, glavni tajnik, Stati Generali dell’Innovazione

16:45 – 17:15 – Europa Square

                               Virtualna šetnja Europa Squareom

Najnovije vijesti iz projekta

Skip to content