Istražimo zajedno svemir mogućnosti

Crowddreaming – Youth co-create digital culture

O projektu

Crowddreaming – mladi stvaraju digitalnu kulturu dvogodišnji je KA3 Erasmus+ projekt koji provode organizacije iz Belgije (All Digital – nositelj projekta), Italije (Associazione Stati Generali dell’Innovazione – SGI), Hrvatske (Centar tehničke kulture Rijeka), Latvije (Latvijas Informacijas un Komunikacijas Tehnologijas Asocijacija – LIKTA) i Grčke (Hellenic Open University – HOU). Uz pet provedbenih partnera projekt podržava preko 20 pridruženih partnera, među kojima su i Grad Rijeka, Primorsko-goranska županija, Centar za industrijsku baštinu (CIB – Sveučilište u Rijeci) te agencija Rijeka 2020.

Crowddreaming jest promocija dobrih praksi u području valorizacije digitalne kulturne baštine kao sredstva za inkluzivnu edukaciju na EU razini. Razumijevanje i očuvanje kulturne baštine i raznolikosti je preduvjet za održavanje kulture u zajednici te očuvanje zajedničkih vrijednosti i identiteta.

Kroz projekt će se razviti i primijeniti inovativna nastavna metoda (Crowddreaming) za profesore. Nakon istraživanja o edukativnim potrebama profesora na nacionalnoj razini, provest će se eksperimentalna primjena metodologije, što će rezultirati stvaranjem „digitalnih spomenika“ od strane mladih ljudi (13-19 godina), na teme zajedničkih europskih vrijednosti, povijesti, socijalne inkluzije i interkulturnog dijaloga.

Ukupno 20 profesora iz svake partnerske zemlje (osim Belgije) sudjelovat će u treningu koji će se baviti primjenom Crowddreaming metode, kao i temama i pitanjima vezana uz digitalnu kulturu. Također će položiti i online tečaj (tzv. MOOT – masivni otvoreni online tečaj ) u trajanju od 6 tjedana, a vezano uz Crowddreaming metodu i temu digitalnog kulturnog nasljeđa.

Nakon toga će u praktičnom radu s učenicima/polaznicima (grupe od 20 polaznika) sudjelovati u zajedničkom osmišljavanju i kreiranju digitalne kulture. Cilj je „izgraditi“ digitalne spomenike koji se bave sljedećim temama: (1) zajedničke europske vrijednosti; (2) kulturno nasljeđe; (3) zajednička povijest; (4) interkulturni dijalog i socijalna inkluzija (vezano uz europsko kulturno nasljeđe). U projektu će profesori i treneri imati priliku steći znanja, kompetencije i vještine vezane uz digitalno kulturno nasljeđe i Crowddreaming metodologiju.

Završna faza projekta uključuje izgradnju „Europskog trga“ – virtualne online zajednice koja će okupiti učenike i profesore iz svih partnerskih zemalja koji su stvorili digitalne spomenike.

„Europski trg“ simbolizira zajednički trg gdje se pojedinačne kulture i običaji uključenih zemalja u projektu isprepliću i istodobno egzistiraju, dok građani izražavaju svoju zahvalnost drugim kulturama na utjecaju i doprinosu vlastitoj kulturi.

Projekt Crowddreaming financira Europska komisija kroz program Erasmus+.

Partneri

VIJESTI

pregrada_vodoravna_podnaslov2

Tik pred sami završetak projekta „Crowddreaming – mladi stvaraju digitalnu kulturu“ partnerski konzorcij koji čine organizacije iz Belgije, Grčke, Hrvatske, Italije i Latvije izradio je preporuke za donositelje odluka iz područja kulture, mladih i obrazovanja te ostale dionike, s posebnim naglaskom na dionike koji pružaju obrazovanje. Preporuke možete preuzeti ovdje.   Projektni partneri osmislili su dva seta preporuka […]

pregrada_vodoravna_podnaslov2

Uz strogo poštivanje preporuka i mjera Hrvatskog zavoda za javno zdravstvo, u Edukacijsko-izložbenom prostoru CTK Rijeka okupili smo predstavnike obrazovnog i kulturnog sektora na završnom događanju Erasmus+ projekta “Crowddreaming – Youth co-create digital culture” pod nazivom “Virtualna realnost – budućnost obrazovanja i kulturne baštine?!”. Na jednom mjestu okupili smo one koji su, kao i mi, […]

pregrada_vodoravna_podnaslov2

Crowddreaming projektni konzorcij vas poziva da se u četvrtak, 25. ožujka 2021, od 14:00 do 17:15 sati pridružite online konferenciji “Crowddreaming: Youth Co-Create Digital Culture”. „Crowddreaming – mladi stvaraju digitalnu kulturu“ (CDDC) je Erasmus+ projekt koji je započeo u rujnu 2019. Cilj projekta je unaprijediti dobru praksu iz Italije u području valorizacije digitalne kulturne baštine kao sredstva za inkluzivnu edukaciju i […]

Sve vijesti iz projekta

Skip to content