U sklopu projekta BeWEEN razvijena je edukativna mobilna igra namijenjena izgradnji kapaciteta za zdravije i odgovornije korištenje digitalnih tehnologija i razvoju svijesti o odgovornom ponašanju u online okruženju, kao i promociji pametnih navika kod mladih.
Mobilna igra pridonijet će digitalnoj transformaciji kroz razvoj digitalne spremnosti, otpornosti i kapaciteta na zabavan i edukativan način – igrači će sudjelovanjem u ovoj igri odgovarati na pitanja vezana za očuvanje okoliša, pametno i odgovorno korištenje digitalnih tehnologija te razmišljati o svojim online navikama.
Igra se sastoji od šest razina – prve četiri razine osmišljene su kao kviz o odgovornom korištenju digitalnih tehnologija kroz koji igrači prolaze odgovarajući na niz pitanja vezanih za navedenu temu. Nakon kviza, igrači kroz sljedeće dvije razine formiraju vlastite dnevnike online aktivnosti i osvješćuju se o svojim online navikama i vremenu koje provode koristeći digitalne tehnologije. BeWEEN igra igračima pomaže preispitati vlastite navike i potiče ih na odgovornije sudjelovanje u online svijetu usmjeravajući ih na kvalitetnije provođenje slobodnog vremena.
Igra je osmišljena u sklopu Erasmus+ projekta Be Well and Green when digital, simboličnog akronima BeWEEN čiji nositelj projekta je Centar za mir, nenasilje i ljudska prava – Osijek, dok su partnerske organizacije: Universitat Wien (Austrija), Centar tehničke kulture Rijeka (Hrvatska), Future Needs Management Consulting Ltd. (Cipar) i National Technical University of Athens (Grčka).