Istražimo zajedno svemir mogućnosti

AD Weeks – ojačaj svoje digitalne vještine!

9. travnja 2024.

Digitalna inkluzija, učenje i usavršavanje digitalnih vještina – sve su to teme koje ubrzanim napretkom tehnologije postaju sve važnije. Iz tog razloga od 2010. godine provodi se ALL DIGITAL Weeks (AD Weeks) kampanja koja za cilj ima podizanje svijesti o digitalnim vještinama u svrhu uključivanja, osnaživanja i zapošljavanja. Kampanja se provodi u centrima digitalnih kompetencija, knjižnicama, društvenim centrima, školama i drugim mjestima na kojima se mogu stjecati digitalne vještine. 

Ako te zanimaju rezultati, kampanja svake godine pomaže više od 50 000 Europljana iz preko 20 europskih zemalja da nauče i budu usredotočeni na prilike koje pruža digitalna transformacija. Od 2010. godine kada je kampanja započela pomogla je gotovo 1,5 milijuna ljudi da prvi put budu online ili da unaprijede svoje digitalne vještine. 

Ove godine kampanja će trajati od 13. do 31. svibnja. Moto pod kojim se kampanja vodi je “Ojačaj svoje digitalne vještine” što je poziv na akciju za sve europske građane i pojedince koji žive u Europi da nauče nove vještine kako bi se mogli s pouzdanjem suočiti s digitalnim transformacijama.

Kao nacionalni koordinator i član ALL DIGITAL mreže, Centar tehničke kulture Rijeka će podržati kampanju povećavajući njen doseg i vidljivost u našoj zemlji. Potrudit ćemo se u kampanju uključiti druge organizacije, udruge i ustanove zainteresirane za digitalnu uključenost, osnaživanje, i stjecanje digitalnih vještina. 

Tri tjedna kampanje fokusirat će se na specifične temeljne teme pod kojima će svi treninzi i događaji biti organizirani na internacionalnoj i nacionalnoj razini diljem Europe:

  • Digitalne vještine za zapošljavanje, poduzetništvo i inovacije;
  • Digitalne vještine u “Ravnopravnosti, raznolikosti i uključenosti” (obuhvaća pitanja kao što su migracija, demokratizacija, rodni jaz, etnička pripadnost);
  • DigComp, DigCompEdu i certifikati digitalnih vještina;
  • Digitalna medijska pismenost i dezinformacije;
  • Kibernetička sigurnost i sigurniji internet;
  • Digitalne vještine za okoliš i održivost;
  • Digitalne vještine za specifične sektore (obrazovanje, kulturne i kreativne industrije, prijevoz, zdravstvo…)
  • primjena AI (umjetne inteligencije) u obrazovanju i osposobljavanju. 

S obzirom na nadolazeće europske izbore (6. – 9. lipnja) ove će se godine u fokus staviti aspekti digitalne demokracije, građanskog sudjelovanja i društvene odgovornosti, kao i pokriti izazovi koji proizlaze iz dezinformacija na internetu i nedostatka informacijske pismenosti za veliki dio građana Europe.  

Međunarodni događaj pokretanja kampanje bit će organiziran u Bruxellesu 14. svibnja 2024., a uključivat će govornike iz europskih institucija, industrije, akademije i ostalih dionika digitalnog znanja. 

U sklopu AD Weeks kampanje organizirat će se događaji uživo, ali i online na engleskom jeziku, tako da je sudjelovanje otvoreno svima koji žele sudjelovati. Kroz organizaciju specifičnih online i offline događaja i treninga koji podržavaju sve skupine stanovništva u digitalnoj transformaciji, kampanja ima za ciljeve:
1) povećati učinak i vidljivost događaja organizacija sudionica na digitalne vještine, osposobljavanje i obrazovanje

2) stvoriti dijalog među kreatorima politika, dionicima i stručnjacima za digitalno obrazovanje 

3) poticati širenje EU projekata i aktivnosti usmjerenih na poboljšanje digitalnih vještina i kompetencija za digitalnu transformaciju. 

Za više informacija o AD Weeks kampanji i za sudjelovanje klikni ovdje.

Najnovije vijesti iz projekta

Skip to content